نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 12:38

دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت با ۱۴ فقره سرقت در محلات

محلات- فرمانده انتظامی محلات از دستگیری ۲ نفر سارق موتور سیکلت با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا جنتی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت طی روزهای گذشته در شهرستان محلات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جنتی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس محلات، سرانجام سرنخ‌هایی از ۲ سارق حرفه‌ای در این زمینه به دست آمد و با ایجاد تمهیدات مناسب، هر یک از این سارقان، در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی از یکی از سارقان مذکور افزود: این سارقان در بازجویی‌های فنی کارآگاهان محلات، با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی، چاره‌ای به جز بیان حقیقت نداشته و در نهایت به ۱۴ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ جنتی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی افزود: شهروندان باید به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، همواره به هشدارها و توصیه‌های پلیس در زمینه نگهداری و محافظت ایمن از وسایل نقلیه موتوری و خودرویی توجه لازم را داشته باشند و در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک در سطح، بلافاصله موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 954486

مهمترین اخبار ایران و جهان: