نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 23:07

معرفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس‌آباد/ پلیس متولی آرامش مردم است

با حضور جمعی از مسؤولان و فرماندهان، محمد فیروزی به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان عصر امروز با حضور فرمانده انتظامی استان اردبیل، امام جمعه و فرماندار پارس آباد و جمعی از مسؤولان نظامی و انتظامی و اجرایی برگزار شد.

جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در این آیین اظهار کرد: استان اردبیل به‌دلیل وجود نیروهای مؤمن و انقلابی و فرهنگ عاشورایی اهالی استان، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی امنیت حاکم بر استان اردبیل را پایدار و با ثبات توصیف کرد و افزود: اعتماد عمومی به پلیس و برخورداری از پشتوانه مردمی، سرمایه ارزشمند اجتماعی است که پلیس اردبیل با برخورداری از اعتماد عمومی و جلب مشارکت اجتماعی توانسته گام‌های مهم و مثبتی در ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش عمومی بردارد. 

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: اردبیل یکی از استان‌های امن کشور بوده و میزان وقوع انواع جرایم در آن پایین‌تر از دیگر مناطق است. 

پلیس متولی آرامش مردم است

تقوی تصریح کرد: پلیس متولی آرامش مردم است و همکاران ما در مجموعه انتظامی باید همچنان با تأسی از منش شهدا، وظیفه خود را به نحوه احسن به انجام برسانند و در راستای امنیت جامعه بکوشند. 

وی افزود: قانون ما قانون جمهوری اسلامی است و باید تمام توانمان را معطوف کنیم تا قانون به درستی اجرا شود و نیز مسائل شرعی و معنوی را رعایت کنیم تا اعتماد مردم به پلیس افزایش یابد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نیروی انتظامی پیشگام امنیت کشور است و نمی‌گذارد که به آرمان‌های انقلاب اسلامی لطمه‌ای وارد شود و باید همواره در نظر مردم به‌عنوان نیرویی قوی و مقتدر و حامی مردم جلوه کند.

تقوی اظهار کرد: نیروی انتظامی استان اردبیل در مؤلفه‌های میزان اعتماد، وجدان کاری، وظیفه‌شناسی، حسن عملکرد و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم، کیفیت خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی مردم را کسب کرده و این نشان می‌دهد که نیروی انتظامی از طریق رویکرد توسعه اجتماعی به پلیس جامعه‌محور تبدیل شده است. 

گفتنی است؛ در این آیین با قدردانی از حسین بهمنی، فرمانده سابق و بهادر حضرتی، سرپرست نیروی انتظامی شهرستان پارس‌آباد، محمد فیروزی به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1008786

مهمترین اخبار ایران و جهان: