نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 15:15

خاطرات غیرمحرمانه پیشکسوتان دفاع مقدس هوانیروز منتشر می‌شود

اصفهان - رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در استان اصفهان گفت: خاطرات غیرمحرمانه پیشکسوتان دفاع مقدس هوانیروز منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خلبانان پیشکسوت دفاع مقدس و سرهنگ حسین حاج علی عسکری رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در استان اصفهان و یزد و چهارمحال بختیاری ظهر چهارشنبه با فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدارسرهنگ خلبان بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: گردآوری خاطرات و استفاده از تجربیات عملیاتی پیشکسوتان دفاع مقدس، اقدام مهمی در تولید دانش برای تولید قدرت دفاعی بازدارنده و نیز انجام موفق پروازهای مردمیاری است.

همچنین سرهنگ حسین حاج علی عسکری رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در استان اصفهان و یزد و چهارمحال و بختیاری از آمادگی این نهاد برای انتشار مطالب غیرمحرمانه این خاطرات خبر داد و گفت: در ۲ سال اخیر در ارتش استان اصفهان ۱۷ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر شده است.

خاطرات غیرمحرمانه پیشکسوتان دفاع مقدس هوانیروز منتشر می‌شود

کتاب خاطرات امیر سرتیپ غضنفر آذرفر، فرمانده لشکر ۶۴ ارومیه منتشر می‌شود

وی افزود: کتاب خاطرات امیر سرتیپ غضنفر آذرفر، فرمانده لشکر ۶۴ ارومیه و فاتح حاج عمران در مراحل نهایی انتشار است و به زودی منتشر خواهد شد و همزمان آثار ارزنده دیگری در دست اقدام و انتشار است.

سرهنگ حاج علی‌عسکری با یادآوری حماسه‌های بی بدیل هوانیروز ارتش در سال‌های دفاع مقدس و در مردمیاری‌های مختلف بعد از آن گفت: اقدامات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در تبیین این حماسه‌ها، بسیار جامع و ستودنی است و حفظ آثار ارتش در استان اصفهان از گسترش این اقدامات و تبیین حماسه‌های هوانیروز حمایت خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 940686

مهمترین اخبار ایران و جهان: