نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 15:55

کارآمدسازی نیروهای شهرداری در اولویت برنامه‌ها است

زنجان-مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های امروز کارآمدسازی و توانمندسازی کارکنان شهرداری زنجان است.

سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این روزها شاهد برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان شهرداری زنجان توسط کارشناسان و مدیران حوزه آموزش جهاددانشگاهی زنجان هستیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه کارآمدسازی و توانمندسازی از اولویت‌های ما در بحث نیروهای شاغل در شهرداری به شمار می‌رود، از این رو برگزاری چنین دوره‌هایی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دوره‌های ضمن خدمتی که امسال از سوی جهاددانشگاهی زنجان در حال برگزاری است، از کیفیت و سطح بالایی برخوردار است، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره‌ها برای شاغلان شهرداری زنجان انجام گرفته که یکی از این برنامه‌ریزی‌ها بررسی سطح و دانش علمی اساتید برای برگزاری دوره‌های مذکور بوده است.

این مسئول به ضرورت حضور جدی کارکنان شهرداری در این دوره‌ها و همراهی مسئولان رده بالای این ارگان در این خصوص، یادآور شد: اولویت ما در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت مربوط به دوره‌های حضوری است؛ چرا که معتقدیم دوره‌های حضوری نسبت به دوره‌های مجازی از اثربخشی مطلوبی برخوردار خواهد بود.

خلجی با اشاره به اینکه در برخی مواقع شاهد این موضوع بودیم که بعضی از کارکنان شهرداری زنجان آشنایی کامل به قوانین و مقررات نداشته و یا اینکه این آگاهی در سطح مطلوب نبوده است، خاطرنشان کرد: در همین راستای کمیته‌ای برای نظارت بر فرآیند آموزش شهرداری‌ها تشکیل شده و قرار است در پایان دوره‌های ضمن خدمت، آزمونی جامع از فراگیران به عمل آید.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با یادآوری اینکه طبق برنامه زمان‌بندی قرار است تا پایان امسال بیش از ۶۰ ساعت برای همه کارکنان شهرداری‌های استان دوره‌های حضوری و ۴۰ ساعت مجازی توسط مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی زنجان برگزار شود، عنوان کرد: تلاش کردیم برگزاری اکثر این دوره‌ها به صورت حضوری باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 960786

مهمترین اخبار ایران و جهان: