نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 03:22

گره‌گشایی مشکل واحد تولیدی در سوادکوه/ ۱۱۰۰ کارگر بیکار نشدند

رئیس کل دادگستری مازندران از گره‌گشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی درحوزه زغال سنگ با کمک و پیگیری‌های دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس‌کل دادگستری استان مازندران، از گره‌گشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی در حوزه زغال سنگ با کمک و پیگیری‌های دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبر داد. 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و تاکیدات رئیس قوه قضاییه درباره کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا، فزود: تولید در افزایش رضایت‌مندی و بالارفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم به‌ویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت‌های دستگاه قضایی به‌شمار می‌رود بسیار موثر است.

رئیس‌کل دادگستری مازندران تصریح کرد: این شرکت از شرکت‌های معتبر و مهم سوادکوه است که درباره صدور پروانه بهره‌برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه‌گذاری و با بازدیدهای دادستان شهرستان سوادکوه از این واحد تولیدی، نسبت به رفع مشکل اقدام شد. 

اکبری تصریح کرد: در این شرکت یک‌هزار و ۱۰۰ کارگر در حال فعالیت هستند که مشکلات حقوقی و عدم صدورپروانه بهره‌داری در روند تولید و اشتغال، خلل‌هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی از این مشکلات چاره‌اندیشی و رفع شد و در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016286

مهمترین اخبار ایران و جهان: