نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 09:38

امدادرسانی به ۵ مادرباردار گرفتار در برف طی روزهای گذشته

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به پنج مادرباردار گرفتار در برف طی روزهای گذشته توسط نیروهای امدادی خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۷۲ ساعت گذشته و با توجه به بارش باران و برف در اکثر نقاط استان کرمانشاه نیروهای عملیاتی مستقر در پایگاه‌های امدادی و شعب تابعه به ۳۱۶ نفر از متاثرین حوادث اتفاق افتاده امدادرسانی کردند.

وی مجموع کل حوادث را ۲۰ مورد اعلام کرد و افزود: ۱۳ مورد این حوادث مربوط به حوادث ناشی از برف و کولاک، پنج مورد جاده‌ای و ۲ مورد آبگرفتگی منازل بود که نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به صورت شبانه روز به هم وطنان ارائه خدمت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تعداد کل مصدومین را ۲۲ نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع هشت نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۳۱ نفر در پایگاه‌ها و اماکن امن اسکان اضطراری داده شدند.

محمدی از امدادرسانی و انتقال پنج مادر باردار توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر در مناطق برفگیر و صعب العبور خبر داد و بیان کرد: طی ۲ روز گذشته با توجه به عدم امکان حضور نیروهای فوریت‌های پزشکی در این مناطق تعداد این مادران باردار در پنج شهرستان با همکاری اورژانس انتقال یافتند.

وی به رهاسازی تعداد ۱۱۷ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک اشاره کرد و ادامه داد: هم وطنان می‌توانند در صورت نیاز یا مشاهده هرگونه حادثه با شماره تلفن گویای ۱۱۲ تماس گرفته و از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 979742

مهمترین اخبار ایران و جهان: