نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 14:57

مجاهدت ها و ایثار گریهای شهدا هرگز فراموش نمی شوند

ارومیه - معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مجاهدت ها و ایثار گریهای شهدا هرگز فراموش نمی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی حسین خانی ظهر جمعه در دیدار با خانواده شهید عباس فاطمیه از شهدای مدافع امنیت استان ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر از صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا تجلیل کرد و افزود:: تکریم مقام والای مادران و همسران شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسئولان است.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی شهدا گفت: این ایثار و فداکاری هرگز فراموش نمی‌شود و مردم ایران اسلامی خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.

در این دیدار عماری فرماندار ارومیه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت به تشریح نقش مادران شهید در تربیت نسل فاطمی پرداخت و گفت: مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند و تکریم مادران شهدا بسیار لازم است چراکه امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدایی است که در دامان چنین مادرانی پرورش یافته‌اند.

در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یاد بود به نیابت و نمایندگی دولت مردمی به مادر و همسر شهید عباس فاطمیه از شهدای مدافع امنیت شهرستان ارومیه اهدا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974386

مهمترین اخبار ایران و جهان: