نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 12:22

تمام ادارات، سازمان‌ها و مدارس خراسان‌شمالی تعطیل شدند

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمانها و مدارس از فردا بیستم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه تعطیل و فعالیت ها به صورت دور کاری انجام می‌شود.

محمد تقی ولیان، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی  استانداری خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با دستور دکتر محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمانها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی از فردا بیستم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه تعطیل و فعالیت ها به صورت دور کاری انجام می‌شود.

وی گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی  استانداری خراسان شمالی افزود: فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفا حوزه های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این سه روز فعال می باشد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 965086

مهمترین اخبار ایران و جهان: