نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 17:39

انهدام باند سرقت ماینرهای قانونی در اسفراین

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی از انهدام باند سرقت ۲۶ دستگاه ماینر قانونی در شهرستان اسفراین خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، با اعلام جزئیات خبر انهدام باند سرقت ماینرهای قانونی در شهرستان اسفراین اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از تاریکی شب وارد کارگاه وی شده و تعداد زیادی ماینر که به صورت قانونی در حال فعالیت بودند را سرقت کرده‌اند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به جهت رسیدگی به این پرونده به محل وقوع سرقت اعزام و اقدام به بررسی محل کردند، گفت: در بررسی از این محل سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد. 

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی افزود: مأموران با تلاش مستمر و تمرکز بر سرنخ‌های به‌دست‌آمده موفق شدند ۳ نفر سارق را در حوالی شهر اسفراین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند. 

 

سرهنگ رستگار بابیان اینکه با سرعت عمل مأموران در کشف این پرونده، ۲ نفر سارق دیگر نیز شناسایی شدند، بیان داشت: این متهمان نیز با توجه به اینکه در شهرستان کرج حضور داشتند، بعد از اخذ نیابت قضایی آن‌ها نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی بابیان اینکه در مجموع در رابطه با این پرونده ۵ نفر متهم که به صورت باندی اقدام به سرقت ۲۶ دستگاه ماینر کرده بودند دستگیر شدند، گفت: این افراد بعد از تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند. 

سرهنگ رستگار با تأکید بر اینکه پلیس به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد تا مجرمان و هنجارشکنان در سطح جامعه به راحتی جولان دهند، از شهروندان خواست تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 965886

مهمترین اخبار ایران و جهان: