نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:05

اخذ کد پلیس برای ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اخذ کد پلیس برای ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با اعلام اخذ کد پلیس برای ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در استان، اظهارکرد: از این تعداد سامانه ثبت تخلف عبور و مرور، ۲ سامانه در محور بجنورد - شیروان، یک سامانه در محور بجنورد - آشخانه، یک سامانه در محور آشخانه - چمن بید، یک سامانه در محور چمن بید -جنگل گلستان، ۳ سامانه در سه راهی چمن بید به گرمه و ۲ سامانه در دوراهی پیش قلعه به سمت راز و جرگلان نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت: با اخذ کد پلیس برای سامانه های مذکور، سرعت غیر مجاز (لحظه ای و متوسط) وسایل نقلیه عبوری، ثبت و برای اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی افزود: ۴۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور، تمامی محورهای مواصلاتی خراسان شمالی را پوشش داده است.

به گفته مشتری، سامانه های ثبت تخلف عبور و مرور به منظور مدیریت سرعت وسایل نقلیه در راه های اصلی و شریانی نصب می شود که مهمترین مزایای آن کاهش شدت تصادفات است.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016586

مهمترین اخبار ایران و جهان: