نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 12:59

هرجا امنیت نباشد مشکلات بر کشور حکمفرما می‌شود

معاون اول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: پیشرفت و بالندگی یک کشور و رشد آن در همه عرصه‌ها مانند سیاسی، اقتصادی، نظامی و...، در سایه امنیت و آرامش بوجود می‌آید و هرجا امنیت نباشد، مشکلات بر کشور حکمفرما می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجعفر شهبازی در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی خراسان رضوی اظهار کرد: پیشرفت و بالندگی یک کشور و رشد آن در همه عرصه‌ها مانند سیاسی، اقتصادی، نظامی و...، در سایه امنیت و آرامش بوجود می‌آید و هرجا امنیت نباشد، مشکلات بر کشور حکمفرما می‌شود.

معاون اول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: نیرو‌های مسلح، متولیان امنیت جامعه هستند و هر جا این نیرو‌ها تضعیف شوند، امنیت کشور خدشه دار می‌شود و این موضوع از چشم دشمنان دور نمی‌ماند.‌

این مقام مسئول ادامه داد: فتنه از صدر اسلام وجود داشته و هر بار هم پیچیده‌تر و قوی‌تر از قبل به وقوع پیوسته است که نمونه آن فتنه اخیر در کشور بود.

شهبازی افزود: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، حامی نیرو‌های مسلح است و برای حفظ امنیت جامعه، ماموریت‌های مختلفی برعهده می‌گیرد که یکی از آنها، خنثی کردن دسیسه دشمن در تضعیف خانواده، حجاب و امنیت بانوان کشور بود.

نیرو‌های نظامی یکبار دیگر دشمن را ناامید کردند

 امیر سرتیپ رضا آذریان هم در این مراسم اظهار کرد: در اتفاقات اخیر، نیرو‌های نظامی یکبار دیگر دشمن را ناامید کردند و در این مسیر، شهید هم دادیم؛ اما در کنار آن توانستیم امنیت و اقتدار برای مردم و کشور ایجاد کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش سازمان قضایی خراسان رضوی را یکی از بهترین سازمان‌ها در این استان معرفی کرد و افزود: مهم‌ترین ماموریت این سازمان آگاه سازی نیرو‌های کادر، وظیفه و کارکنان بود و این موضوع باعث زمینه جرم خیزی در بین این نیرو‌ها در خراسان رضوی از بین برود.

 در پایان این مراسم از زحمات ۳۵ ساله «مهدی اخلاقی»، قدردانی و «علیرضا موسایی» به عنوان دادستان نظامی خراسان رضوی معرفی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 960086

مهمترین اخبار ایران و جهان: