نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:52

خدمات و دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین و بازگو شود

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در جامعه تبیین و بازگو شود و اگر این خدمات و دستاوردها نادیده گرفته شود ظلم در حق نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح چهارشنبه در آئیین نواختن گلبانگ انقلاب و آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر در دبیرستان متوسطه اول دخترانه ۲۲ بهمن گناوه با تبریک این ایام مبارک اظهار داشت: ۴۴ سال پیش در چنین روزی مردم ایران اسلامی، بعد از ۱۴ سال تبعید امام خمینی (ره) که به دلیل دفاع از استقلال و عزت کشور ایجاد شد، استقبال بی نظیری از ایشان کردند و امام راحل به میهن بازگشت.

امام جمعه گناوه افزود: دهه فجر بخصوص یوم الله ۱۲ بهمن ماه، و سالروز تاریخی بازگشت معمار کبیر انقلاب اسلامی به ایران که امسال تقارن با ماه رجب و سالروز ولادت حضرت جواد (ع) دارد، روزی مبارک و فراموش نشدنی برای ملت اسلامی ایران و آزادی خواهان جهان است که سرآغازی برای برپایی حکومت عدل الهی در ایران بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جهان خوار با تمام توان و توطئه‌ها و دسیسه‌ها، علیه نظام مقدس اسلامی و ملت ایران اجماع کرده‌اند تا بتوانند عزت و استقلال کشور و ملت را از بین ببرند ولی هیچ گاه نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند و با رهبری جاودانه امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت و پشتیبانی مردم توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: امروز باید دلایل انقلاب کردن و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی با جهاد تبیین برای نسل جوان بیان شود.

وی با بیان اینکه هدف امام راحل (ره) از انقلاب اسلامی و قیام علیه حکومت ستمشاهی، استقلال و عزت کشور و ملت بود، افزود: استقلال سیاسی و عزت کشور در دوران ستمشاهی برباد رفته بود و یکی از دلایل انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به دست آوردن این استقلال و عزت بود.

خدمات و دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین و بازگو شود

امام جمعه گناوه بیان کرد: امروز علیرغم همه مشکلات، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، مشکلات اقتصادی و برخی سو مدیریت‌ها، ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور در میان تمام کشورها است.

وی گفت: عزت و استقلال امروز کشور ما، حاصل خون شهیدان والامقام به خصوص شهیدان دانش آموز و فرهنگی که ۸ سال در برابر دشمن ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا عزت، اقتدار، صلابت کشور و ملت حفظ شود.

امام جمعه گناوه با تاکید بر اهمیت بیان و بازگو کردن دستاوردها و خدمات ۴۴ سال نظام اسلامی بیان کرد: خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در جامعه تبیین و بازگو شود و اگر این خدمات و دستاوردها نادیده گرفته شود ظلم در حق نظام اسلامی است.

خدمات و دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین و بازگو شود

وی گفت: با درایت، حمایت و بصیرت ملت ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری راه انقلاب با عزت و اقتدار سربلندی ادامه خواهد یافت و این انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) خواهد رسید.

امام جمعه گناوه به دانش آموزان توصیه کرد: دانش آموزان با تلاش و کوشش و پشتکار درس بخوانند و برای آینده روشن کشور و مملکت و رسیدن به مدارج عالی گام بردارند و از نیرو و فرصت جوانی بهره ببرند و با هوشیاری و بصیرت در عین نقد و مطالبه گری، قدر عزت کشور را بدانند.

خدمات و دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین و بازگو شود

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012942

مهمترین اخبار ایران و جهان: