نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 15:24

شکایت سرمربی سابق از نفت مسجدسلیمان

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بر اساس توافقی که باشگاه نفت مسجدسلیمان با محمد مهاجری، سرمربی سابق خود صورت داد تا بتواند مجوز حضور ابراهیم اشکش را روی نیمکت این تیم فراهم آورد، این باشگاه مفاد این تفاهم نامه را عملی نکرد و منجر به این شد که سرمربی ابتدای فصل نفتی‌ها، از این باشگاه شکوائیه‌ای تنظیم کند.

وکیل مهاجر در این باره گفته است که مدیران نفت مسجدسلیمان برای فسخ قرارداد آقای مهاجری نیاز به رضایت ایشان داشتند. مهاجری نیز تمام مبلغ پاداش سال قبل خودش را برای حفظ تیم بخشید و اعلام کرد این مبلغ صرف زیرساخت‌های باشگاه در مسجدسلیمان شود.

این مربی از بالغ بر چهار میلیارد مطالباتی که داشت و می‌توانست به راحتی با سود و زیانش مثل ماجرای «جاسم کرار» به آن برسد، توافق کرد که کمتر از نصف آن را دریافت کند.

در ادامه مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با استناد به همین توافقنامه برگه فسخ مهاجری را به سازمان لیگ تحویل دادند و قرارداد اشکش را ثبت کردند، در حالی که دو مورد از تعهدات باشگاه انجام نشده است، اکنون و بر اساس قانون، فسخ این مربی هم اعتباری نداشته و کارتی که برای آقای اشکش صادر شده هم از درجه اعتبار ساقط بوده و این موضوع ممکن است مشکلاتی برای نفت مسجدسلیمان ایجاد کند.

بر همین اساس و به دلیل عدم تحقق مطالبات این مربی، محمد مهاجری برای نخستین بار در دوران فوتبالی خود، از یک باشگاه شکایت کرد که این شکوائیه توسط وکیل وی تنظیم و ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1002742

مهمترین اخبار ایران و جهان: