نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 23:27

دستگیری باند توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی در خراسان‌شمالی

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از کشف 56 کیلو گرم تریاک و 24 هزار عدد قرص متادون در عملیات های پلیسی و دستگیری ۳ نفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: با اقدامات فنی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان موفق شدند طی ۳ عملیات ۵۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، ۱۷ لیتر مایع شیشه، ۲۴ هزار قرص متادون، ۲۹۸ لیتر مایع آن در این عملیات را کشف کنند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند تعداد ۳ نفر متهم دستگیر و خودروهای مربوطه را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به کسانی که قصد داشته باشند امنیت مردم را به مخاطره بندازند یا در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و حمل مواد مخدر نقش داشته باشند، افزود: به‌طور شبانه‌روز این افراد را رصد می‌کنیم و تحت اشرافی پلیس قرار دارند و اجازه نخواهیم داد موجبات مخل امنیت مردم یا مخاطراتی برای جوانان استان ما داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان پلیس قول می‌دهیم که شبانه روز برای امنیت مردم در خدمت آن ها هستیم و همه ظرفیت پتانسیل ها را که نیاز امنیت استان ما است در خدمت مردم عزیزمان باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی در پایان گفت: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در سطح استان، مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اعلام تا اقدامات قانونی به صورت قاطعانه صورت گیرد.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 989242

مهمترین اخبار ایران و جهان: