نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 11:29

جان‌فدا| امنیت کشور مرهون رشادت‌های شهید سلیمانی است

امام جمعه دهستان باغلق رازوجرگلان گفت: وضعیت آرام کشور مرهون رشادت های دلاورمردانی همچون شهید سلیمانی و دیگر شهدای ایران اسلامی است.

غفورآخوند یزدانی، امام جمعه دهستان باغلق رازوجرگلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بجنورد اظهار کرد: دعوت مردم به وحدت و حفظ امینت کشور روشی برای ادامه راه شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت است.

وی گفت: برهم زدن امنیت و وحدت کشور هدفی است که دشمنان این روزها به شکل جدی در پی تحقق آن هستند به گونه ای که در این حوزه سرمایه گذاری سنگینی کرده اند. 

امام جمعه دهستان باغلق راز و جرگلان افزود: شهید سلیمانی و شهیدان مقاومت شخصیت های بزرگی هستند که امنیت کشور را در برابر گروهک ها تکفیری ساخته رژیم صهیونیستی حفظ کردند و موجب اقتدار کشور در جهان با وجود دسیسه های گوناگون شدند. 

وی بیان داشت: در واقع ایران جزو معدود کشورهایی است که امنیتی خاصی در آن حاکم است و این وضعیت آرام کشور مرهون رشادت های دلاورمردانی همچون شهید سلیمانی و دیگر شهدای ایران اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه الاظهر دهستان باغلق با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی نقشی محوری در امنیت پایدار داشت، یادآور شد: امنیت مورد نظر آن شهید، محدود به مرزهای ایران اسلامی نمی شد بلکه آن فرمانده دلسوز برای حفظ و برقراری وحدت و امنیت مسلمانان، در سراسر جهان بنا بر فرموده پیامبر اعظم (ص) هجرت کرده و نقشی موثر ایفا می نمود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 949542

مهمترین اخبار ایران و جهان: