نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 19:28

راه اندازی کمپ اقامتی برای کارکنان شرکت نفت و گاز استان ایلام

مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب کشور گفت: با راه اندازی کمپ اقامتی برای کارکنان شرکت نفت و گاز، ۱۵۰ نفر از کارکنان در این محل اسکان داده می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بهرام نیا استاندار ایلام روز پنج شنبه در سفر به شهرستان چوار و بازدید از کمپ اقامتی کارکنان شرکت نفت و گاز گفت: از مهم ترین خواسته های مردم منطقه بولی رفع پیچ های خطرناک این منطقه است که شرکت نفت و گاز منطقه غرب با کمک راهداری استان می‌تواند از محل مسئولیت های اجتماعی این مشکل را مرتفع کند‌. 

وی افزود: در حال حاضر عملیات آب رسانی به روستاهای محروم استان با ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و در این زمینه مقام اول را در کشور دارد. 

استاندار ایلام با بیان این که با تخصیص اعتبار، آب رسانی به ۲۰۰ روستای ایلام انجام می شود گفت: در بخش آب رسانی به روستاهای محروم استان مبلغ ۵۰۷ میلیارد تومان اعتبار جذب شده که با رایزنی های انجام شده این رقم به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. 

علی رضایی مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب کشور در این بازدید از راه اندازی کمپ اقامتی کارکنان شرکت نفت و گاز خبر داد و گفت: با راه اندازی این کمپ ۱۵۰ نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب در این محل اسکان داده می شود. 

وی افزود: این کمپ در ۵ بلوک و ۶ اتاق، شامل رستوران، ورزشگاه، بهداری و محوطه سازی احداث می شود. 

مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب کشور گفت: کمپ اقامتی در دو فاز احداث می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 973286

مهمترین اخبار ایران و جهان: