نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 11:40

ایجاد 3700 فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی/ 663 زوج راهی خانه بخت شدند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ایجاد 3 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال جاری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شغلی جدیدبرای مددجویان این نهاد ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه خیران این نهاد با اشاره به اعطای کمک هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت گفت: براساس آمارهای موجود از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۶۳ مورد خدمت کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان کمیته امداد استان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کم هزینه را یکی از اهداف مهم این نهاد عنوان و تصریح کرد: بر همین اساس ارائه خدمت تخصصی در قالب اهداء جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان زیرپوشش از اقدامات و برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان است.

وی با بیان اینکه زوج‌های جوان در کنار بهره‌مندی از خدمات کمک هزینه، ازدواج از دوره‌های آموزش این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند، گفت: آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی اصول و مهارت‌های زندگی مشترک مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده از جمله مواردی است که زوج‌های جوان از خدمات کارشناسان مشاوران این نهاد در سطح استان استفاده می‌کنند.

صالحی در ادامه از ایجاد 3 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال جاری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شغلی جدیدبرای مددجویان این نهاد ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب با خلق فرصت‌های جدید در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت  برای توانمند سازی وایجاد درآمد با ثبات  تاکید کردوگفت:  براساس مزیت نسبی هر منطقه و استفاده از طرح‌های دانش بنیان  و شناسایی راهبران متخصص وکارآفرین زمینه درآمد زایی خانواده‌های تحت حمایت فراهم شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 962486

مهمترین اخبار ایران و جهان: