نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 14:25

حفاظت از سرمایه اقتصادی یکی از وظایف دامپزشکی است

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: زحماتی که سازمان دامپزشکی در سراسر کشور انجام می دهد زوایای مختلفی دارد که یکی از آن‌ها حفاظت از سرمایه اقتصادی مردم است که از اهم مسائل امروز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دیدار با مدیرکل و کارکنان دامپزشکی استان اظهارداشت: مظلومان فلسطین که حدود ۸۰ سال است که سرزمینشان اشغال شده با همت و جهاد در مقابل استعمارگران می‌توانند ملت و سرزمین خود را نجات دهند.

وی تصریح کرد: زحماتی که سازمان دامپزشکی در سراسر کشور انجام می دهند زوایای مختلفی دارد که یکی از آنها حفاظت از سرمایه اقتصادی مردم است که از اهم مسائل امروز است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات دامپزشکی در زمینه تأمین غذای جامعه است که غذای، بدن و جامعه سالم را در پی دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه گذشته از خدمات اقتصادی و تأمین غذای سالم برای جامعه یک لایه پنهانی بسیار ارزشمند در خدمات دامپزشکی نیکی به حیات و خود حیوان بوده که ذاتاً خودش ارزشمند و مقدس بوده ضمن اینکه در تعبیر قرآن کریم هدیه الهی است.

وی ادامه داد: خداوند متعال این همه موجودات را در قالب های مختلف آفریده که برای بشر است و به او خدمت می کنند.

نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی افزود: گذشته از همه، حیوانات مخلوق خداوند بوده و براساس حکمت آفریده شده و انسان موحد که خداوند را دوست دارد مخلوق خداوند را هم دوست دارد و لذا انسان موحد هیچ گاه به مخلوق خداوند جور و ظلم نمی کند مگر جز مواردی که برای دفع ضرر باشد.

آیت الله عبادی خطاب به کارکنان دامپزشکی گفت: شما برای کار خیر گماشته شده اید و خدمت به موجود زنده را کم نشمارید که بسیار باارزش بوده و در کنار همه قداست ها خدمت به مردم مقدس تر است.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536086

مهمترین اخبار ایران و جهان: