نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 20:33

واکنش جنجالی رونالدو به توپ طلای مسی

رونالدو در فضای مجازی نسبت به توپ طلای هشتم لیونل مسی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در مراسم توپ طلای سال 2023، لیونل مسی توانست برنده جایزه بهترین بازیکن سال شود و برای هشتمین بار این جایزه را بدست آورد.

لیونل مسی اکنون با 8 توپ طلا با اقتدار در صدر قرار دارد و رونالدو با 5 توپ طلا در رده دوم قرار دارد.

ستاره آرژانتینی که اکنون در اینترمیامی آمریکاست به دلیل قهرمانی در جام جهانی توانست این جایزه را بدست آورد. آن هم در زمانی که ارلینگ هالند 3 گانه تاریخی فوتبال اروپا را بدست آورد و با اقتدار کفش طلا را نیز از آن خود کرد.

برنده لیونل مسی انتقادات زیادی را به همراه داشت که به نظر می‌رسد رونالدو، حریف همیشگی مسی نیز از این موضوع بسیار عصبانی است.

توماس رونسرو سردبیر آ.اس اسپانیا متنی علیه مسی نوشت که با واکنش رونالدو همراه شد.

سردبیر رسانه اسپانیایی نوشت: سلام دوستانم. همه ما می‌دانستیم که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. آنها قرار بود یک توپ طلای دیگر به مسی بدهند. او به اینترمیامی رفت تا بازنشسته شود در حالی که در پاریس نیز بازنشسته شده بود و خودش را برای جام جهانی آماده می‌کرد. او قهرمان جام جهانی شد، بله، آفرین ولی با 6 پنالتی!

وی ادامه داد: جام جهانی 10 ماه پیش برگزار شد. برای ماه نوامبر بود. مسی حالا 8 توپ طلا دارد در حالی که باید 5 توپ طلا می داشت. او توپ طلاهای ژاوی یا اینیستا، لواندوفسکی و هالند را بدست آورد.

متن رونسرو  با لایک رونالدو در اینستاگرام همراه شد. کریستیانو حتی با شکلک‌های خنده، کامنتی جنجالی زیر این متن گذاشت تا ناراحتی و عصبانی خود را به این شکل نشان بدهد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556986

مهمترین اخبار ایران و جهان: