نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 12:44

برگزاری نشست هم‌اندیشی تأمین زمین جهت مسکن رزمندگان در ایلام

نشست هم‌اندیشی جهت تأمین زمین برای خانه‌دار شدن رزمندگان، ایثارگران معسر و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز چهارشنبه ۲۲ آذرماه، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین و فرشاد دوستی مدیرکل راه وشهرسازی جهت پیگیری طرح‌های محرومیت‌زدایی استان ایلام با سردار آبرومند فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تشکیل جلسه دادند.

در این نشست راهکارهای بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در زمینه محرومیت‌زدایی و احداث منازل مسکونی برای رزمندگان، ایثارگران معسر و همچنین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ راه و شهرسازی استان در شهرستان‌هایی که زمین لازم دارد، نسبت به واگذاری زمین جهت احداث منازل مسکونی رزمندگان، ایثارگران معسر و همچنین افرادتحت پوشش نهادهای حمایتی اقدام خواهد کرد و در شهرستان‌هایی که  با محدودیت زمین مواجه‌اند نیز پیگیری‌های لازم را از طرق مختلف برای تأمین زمین انجام می‌دهد که انشاالله با حمایت مسئولین و استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سایر نهادهای حمایتی در آینده نزدیک شاهد خانه‌دار شدن این عزیزان باشیم.

 پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603586

مهمترین اخبار ایران و جهان: