نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 09:15

اصفهان در انتظار آخر هفته بارانی

رئیس مرکز مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه و در روز پنجشنبه با ورود و فعالیت سامانه بارشی، انتظار شروع بارش باران و برف در غرب و جنوب استان و بارش باران با شدت کمتر، را در دیگر نقاط استان داریم.

لیلا امینی، رئیس مرکز مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی خروجی مدل‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار از امروز تا اوایل روز چهارشنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان در این مدت به صورت صاف گاهی کمی ابری و گاهی وزش باد و در کلانشهر اصفهان، مناطق مرکزی و صنعتی استان، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و بالا رفتن شاخص آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

امینی بیان کرد: از بعدازظهر روز چهارشنبه و در روز پنجشنبه با ورود و فعالیت سامانه بارشی، انتظار شروع بارش باران و برف در غرب و جنوب استان و بارش باران با شدت کمتر، را در دیگر نقاط استان داریم.

رئیس مرکز مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان گفت: این سامانه اواخر وقت پنجشنبه از استان خارج و در روز جمعه مه آلودگی و کاهش محسوس دما و یخبندان و لغزندگی را در برخی مناطق شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۳ و کمینه فردا صبح یک درجه و چوپانان با ۲۳ و بویین میاندشت با ۴ درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601986

مهمترین اخبار ایران و جهان: