نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 10:46

فعالیت ۲۲ هزار عضو جوان و ۱۸۶ کانون فعال در هلال احمر اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: درسطح استان اردبیل بیش از ۲۲ هزار عضو جوان و ۱۸۶ کانون فعال در جمعیت هلال احمر استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید قویدل صبح امروز در سالروز تاسیس سازمان جوانان و آیین تجلیل از اعضای جوانان فعال جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان اینکه در سطح استان اردبیل ۲۲ هزار عضوجوان و ۱۸۶ کانون فعال وجود دارد، اظهار کرد: جوانی یکی از بهترین دوران زندگی هر فردی است که اگر در این دوران در مسیر خدمت به خلق و اقدامات انسان دوستانه قرار بگیرد، بی شک موهبت الهی شامل حال آن ها شده است.

وی افزود: صدسال از زمان تشکیل جمعیت هلال احمر می‌گذرد و  در  دل این جمعیت سازمانی به نام سازمان جوان به‌وجوده آمده است که امروز هفتاد و ششمین سالگرد آن را جشن می‌گیریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه پایه و اساس سازمان جوانان، بر مبنای فکر و ایده جوانان شکل گرفته است، بیان کرد: هرجای این کشور ردپای جوانان باشد بی شک همه خروجی‌ها به نتیجه خوب منجر می‌شود.

قویدل افزود: جوانان ما سرمایه‌های وطنی هستند که تمام تلاش خود را برای صلح دوستی انسان‌ها و تسکین آلام بشری بکار برده‌اند.

وی با اشاره به موفقیت هلال احمر اردبیل در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد اذعان کرد: امدادگران اردبیلی در همه بحران‌ها و پیشتاز و سرآمد بوده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در یک‌سال گذشته به ۳۹ هزار نفر خدمات آموزشی ارائه کرده است، یادآور شد: در تمامی حوزه‌های جمعیت هلال احمر این جوانان هستند که نقش پویایی دارند و همیشه خوش درخشیده‌اند.

جوانان بازوی توانمند جمعیت هلال احمر هستند

مهدی خدمتی، مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک ارگان خدمت‌رسان پیشرو در استان اردبیل بوده و در همه حوزه‌ها شایسته تقدیر است و بی‌ریا و بی‌منت در استان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: بی شک شما جوانان نقطه قوت و بازوی توانمند این سازمان هستید و حضور پرشور شما جوانان پویایی و توسعه را به همراه می‌آورد.

مدیرکل بحران استان اردبیل با قدردانی از اقدامات خوب این جمعیت در سیل اخیر آستارا گفت: اقدامات این جمعیت تنها خدمت نیست بلکه ایثارگری به شمار می رود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580786

مهمترین اخبار ایران و جهان: