نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 14:18

جبهه مقاومت چفیه افتخار بسیجی برگردن انداخته است

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: جبهه مقاومت پرچم آزادی را بر افراشته و چفیه افتخار بسیجی و در صحنه بودن را بر گردن انداخته و در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سنندج اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی چهل و چهار سال از اصالت و هویت حاکمیت دین می‌گذرد و راهی که امام خمینی (ره) ترسیم کرده است، در تمام مراحل این انقلاب پیروز و سربلند بوده است. 

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امروز تغییر در موازنه قدرت برگرفته از جهاد در راه حق و در راه خدا است، افزود: دشمن می‌خواهد سنگرهای اعتقادی را در فضای مجازی تخریب کند اما با انگیزه الهی و با بکارگیری همه توان و ابزار و به اعتبار همین حاکمیت هرگز میدان برای جولان دشمن خالی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: دل‌های به خواب رفته بیدار شده و مجاهدین همیشه آماده و مهیا برای انجام ماموریت هستند.

توکلی گفت: رژیم صهیونسیتی ظرف ۴۰ روز گذشته همه جا بمباران کرده و ۶ هزار کودک را از بین برده اما با دیدن مقاومت مردم، نسبت به آینده و تقابل شرارت و شرافت امیدواریم.

وی مولفه‌های قدرت رژیم صهیونسیتی را ۴ عنوان دانست و گفت: یکی از آنها تامین  امنیت آنهاست و شاهد هستیم که  امنیت آنها به مخاطره افتاده و بعد از ۷۵ سال آواره شده‌اند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه به عنوان جبهه مقاومت صحنه رویارویی با رژیم صهیونسیتی را ترسیم کردیم، خاطرنشان کرد: اگر رزمندگان هم کاری نکنند، این رژیم به علت وضعیت داخلی و مشکلاتشان دچار فروپاشی می‌شود.

وی اقتصاد را دومین مولفه قدرت رژیم صهیونسیتی اعلام کرد و گفت: عده‌ای در یمن کشتی تجاری اسرائیل را می‌گیرند و آنگونه با صراحت این عمل را بر گردن گرفته و رژیم را دچار مشکل کرده است.

توکلی با اشاره به اینکه موضوع سوم هویت یهودی است خاطرنشان کرد: یهودیان پرچم آزادی را بر گردن گذاشته و مقابل این رژیم ایستاده‌اند، اضافه کرد: جبهه مقاومت پرچم  آزادی را بر افراشته و چفیه افتخار بسیجی و در صحنه بودن را برگردن انداخته و در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند‌.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه به سرزمین‌های اشغالی وعده عدالت اجتماعی دادند، گفت: آنها نتوانستند شرایط را تثبیت کنند و اکنون موج بی‌اعتمادی نسبت به حکام ایجاد شده است.

وی یادآور شد: دشمن جامعه را نشانه گرفته و باید جامعه‌ای مورد هجمه قرار گرفته را قانع کنیم، جوانان ما سختی‌های انقلاب را تجربه نکرده‌اند لذا باید حقایق برای آنان بازگو شود.

توکلی ادامه داد: دشمن شمشیرش را از رو بسته و سیاست پهنانی ندارد اینکه ملت ما ثابت کرده‌اند که همان مردم‌اند و همان همبستگی و انسجام را دارند، برکت تجربه چهل و چهار سال گذشته اکنون جهانیان بیدار شده‌اند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان گفت: به عنوان یک مطالبه انقلابی از اساتید می‌خواهیم بر این مدار بمانند برای دانشجویان حقایق را بگوییم و در اخبار کذب رسانه‌های خارجی قرار نگیریم.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579986

مهمترین اخبار ایران و جهان: