نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 07:57

حضور 10 شرکت و هسته فناور مرکز رشد دهدشت در نمایشگاه بزرگ پژوهش استان

مسؤول مرکز رشد دهدشت از حضور ۱۰ شرکت و هسته فناور مرکز رشد دهدشت در نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش و فناوری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

شهریار جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: ۱۰ شرکت و هسته فناور وابسته به مرکز رشد واحدهای فناور دهدشت به نمایندگی از  شهرستان کهگیلویه در نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کهگیلویه و بویراحمد محصولات خود را برای عموم به نمایش خواهند گذاشت.

مسؤول مرکز رشد دهدشت افزود: این محصولات در حوزه‌های های مهندسی مکانیک، شیمی، فناوری اطلاعات، پزشکی، صنایع خلاق فرهنگی و نوآوری های اجتماعی است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های فناور و دانش بنیان و نهادهای علمی و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی و رونمایی از  جدیدترین محصولات فناورانه و نوآورانه می‌پردازد و  فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان در روزهای ۱۳ الی ۱۵ آذر ماه سال جاری به اجرای برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

جمالی با بیان این‌که پارک علم و فناوری استان بانی برگزاری این نمایشگاه است گفت: در تاریخ های مذکور از ساعات ۹ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۶ در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج پذیرای علاقمندان به حوزه‌های فناورانه و فن‌بازار هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588042

مهمترین اخبار ایران و جهان: