نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 21:17

تردد بیش از ۴۰۰هزار مسافر از پایانه مرزی سرو ارومیه

مدیر پایانه مرزی سرو گفت: طی ه‍ماه گذشته تردد از این پایانه مرزی ۳۷درصد افزایش داشته و به بیش از ۴۰۰هزار تردد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد حیدری مدیر پایانه مرزی سرو اظهار داشت: افزایش خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی استان و همچنین تسهیل در رویه تردد مسافر بطور متوسط باعث افزایش ۳۷ درصدی عبور و مرور مسافر از پایانه مرزی سرو شده است.  

 وی با اشاره به افزایش تردد مسافر نسبت به سال گذشته از پایانه‌ مرزی سرو افزود: طی ٨ ماهه گذشته از سال جاری عبور و مرور مسافر در این مرز با افزایش ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۴۲۸ هزار نفر رسیده است.  

حیدری تصریح کرد: در سال گذشته تنها ۲۶۸ هزار نفر پایانه مرزی سرو را برای عبور و مرور خود انتخاب کرده بودند اما آمار ۸ ماهه سال جاری ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی است.  

وی ادامه داد: افزایش خدمات رسانی همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان و همچنین تسهیل در رویه تردد مسافر باعث پیشرفت هرچه بیشتر پایانه مرزی سرو می‌شود.  

مدیر پایانه مرزی سرو گفت: در این مدت، نزدیک به ۷۸۴ دستگاه اتوبوس مسافری شامل ۳۸۹ دستگاه اتوبوس ورودی و ۳۸۶ دستگاه اتوبوس خروجی از این مرز تردد داشته‌اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴.۵ درصد افزایش یافته است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599386

مهمترین اخبار ایران و جهان: