نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 14:15

نمایشگاه کشفیات پلیس البرز به ارزش ۱۵ میلیارد برگزار شد

فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: نمایشگاه کشفیات پلیس در راستای اجرای طرح عملیات پیشگامان امنیت انتظامی «۴» به ارزش ۱۵ میلیارد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص طرح عملیات پیشگامان امنیت انتظامی۴، گفت: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به مدت چهار  روز در سطح استان اجرا شد. 

وی افزود: سعی داریم در این طرح خدمات انتظامی بهبود پیدا کند تا همزمام با اجرای آن ضمن کنترل جرائم، برخورد با اوباش، سارقان و مالخران‌ تشدید شود.

هداوند اشاره‌ای به کشفیات کرد و گفت: طی این طرح ۲۹۶ سارق، ۱۱نفر مالخر امور مسروقه دستگیر شدند همچنین ۵۹ خودرو، ۹ دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه دوچرخه کشف شده است.

وی ادامه داد: ۳۴۲ دستگاه خودرو پلاک مخدوش و مشکوک و ۳۶۱ دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک در این طرح کشف شد. 

این مقام مسوُول در خصوص دستگیری‌ها، گفت: در چهار روز گذشته ۲۱۲ نفر خرده فروش انواع مواد مخدر و ۵ قاچاقچی دستگیر شدند و همچنین ۱۸۲ معتاد متجاهر جمع آوری و ۱۴۳ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی ادامه داد: ۶ هزار و ششصد و هفده ورق انواع قرص‌های روانگردان، ۴ قبضه سلاح جنگی، ۱۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۹ قبضه سلاح سرد از اوباش در این طرح کشف شد و همچنین ۶۶ متهم متواری تحت تعقیب دستگیر شدند.

هداوند اشاره‌ای به ارزش ریالی کل اموال کشف شده کرد و گفت: در اجرای این طرح حدود پانزده میلیارد تومان قیمت کالاهای سرقتی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591186

مهمترین اخبار ایران و جهان: