نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 13:33

احیای فوتبال کردستان را با قوت دنبال می‌کنیم

استاندار کردستان حمایت از حوزه ورزش را کمک به توسعه استان دانست و گفت: جامعه ما نیازمند توجه به ورزش برای برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی و نیل جوانان و آینده‌سازان استان به سمت آینده‌ای روشن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با جمعی از مدیران استان ضمن بازدید از باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج، در جریان وضعیت ورزشکاران و امکانات رفاهی ورزشی این باشگاه قرار گرفت و با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی باشگاه، با آنان به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداخت.

استاندار کردستان در جریان این بازدید اظهار کرد: جامعه ما نیازمند توجه به ورزش برای برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی و نیل جوانان و آینده‌سازان استان به سمت آینده‌ای روشن است که می‌توان نتایج اهمیت دادن به آن را در جایگاه‌ها و سکوهای جهانی و بین‌المللی به خوبی مشاهده کرد.

زارعی‌کوشا ورزش را سدی در برابر آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانان از سرمایه‌های ارزشمند شهر محسوب می‌شوند و استفاده از تجربیات این دلاورمردان برای پرورش و اشاعه بیشتر فرهنگ ورزشی،  بسیار موثر است.

وی با اشاره به زیرساختهای ضعیف کردستان نسبت به استان‌های دیگر در حوزه ورزش، تاکید کرد: ورزش استان نیازمند توجه ویژه دولت و حمایت خیرین و موسسات عام‌المنفعه است.

استاندار کردستان ضمن قدردانی از مدیرعامل هیات فوتبال و باشگاه آبیدر سنندج که خالصانه بدون هیچ چشم‌داشتی به فرزندان این شهر خدمت می‌کنند، ادامه داد: این اقدام ارزشمند باعث اجر عظیم  و باقیات الصالحات به شمار می‌رود و نزد خداوند محفوظ می‌ماند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه حضور جوانان در عرصه‌های ورزشی جهانی نیازمند حمایت همه مسوولین برای رفع دغدغه آنها است که با فراغ بیشتر بتوانند برای کشور  افتخار کسب کنند، گفت: شناسایی و حمایت از استعدادهای ورزشی یکی از مهم‌ترین وظایف نهادهای ذیربط است و خوشبختانه مجموعه مدیریتی استان با انرژی مثبت، خلاقانه تسهیلگر امور هستند و از جامعه ورزشی استان همواره به گرمی حمایت و استقبال می‌کنند.

وی در جمع اعضای باشگاه آبیدر سنندج و جوانان فوتبالیست عنوان کرد: فراهم نمودن شرایط مناسب برای بهره‌مندی همه آحاد مردم، جوانان و  نوجوانان در امر ورزش می‌تواند پتاسیل‌های بالقوه ورزشی شهر را شکوفا کند لذا با برنامه‌ای مدون، احیای فوتبال استان را در دستور کار قرار می‌دهیم و حل مسائل این حوزه را با قوت کامل، دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590186

مهمترین اخبار ایران و جهان: