نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 00:05

اجتماع فرزندان حاج قاسم در دشتی+ تصاویر

دانش آموزان خورموجی در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا جبهه مقاومت گرد هم جمع شدند تا یاد او را گرامی بدارند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان دشتی در تجمعی با عنوان «فرزندان حاج قاسم»، عصر امروز در سالن اجتماعات شهدای فرهنگی شهر خورموج گرد هم آمدند تا به این شکل سالروز شهادت سردار دلها شهید سلیمانی را گرامی بدارند.

در این آیین که با حضور فرماندار دشتی و دیگر مسوولان شهرستان دشتی برگزار شد، عبدالمهدی شریف‌نژاد مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان دشتی، اظهار داشت: با توجه به در پیش‌ بودن سالروز شهادت سردار دل‌ها می‌بایست از تمام ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش در راستای شناساندن این شهید عزیز استفاده کرد.

وی به جایگاه والای شهید سلیمانی اشاره نموده و افزود: ضروری است سردار سلیمانی به‌عنوان یک مکتب به دانش‌آموزان معرفی شود لذا اجتماع دانش‌آموزان با عنوان «فرزندان حاج قاسم» برگزار می‌شود.

در ادامه فرماندار دشتی نیز با بیان اینکه این اجتماع با هدف تبیین و آشنایی بیش از پیش با مکتب حاج قاسم در بین دانش‌آموزان برگزار شده است، گفت: اقتدار ایران امروز مرهون رشادت‌های شهیدان و ایثارگران است.

 

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618442

مهمترین اخبار ایران و جهان: