نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 12:27

مددجویان بخش «کوزران»، خدمات درمانی رایگان دریافت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو  با خبرنگاران فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: به همت مرکز نیکوکاری امام علی (ع) بخش کوزران طی رایزنی انجام شده با مسوولین پرتلاش حوزه درمان کوزران تعداد ۱۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

وی افزود: بخشی از خدمات  قابل ارائه توسط درمانگاه به نیازمندان که غالبا از سالمندان بوده از قبیل ویزیت، تست دیابت، فشار خون و... است که زیر نظر پزشکان مستقر در بخش کوزران انجام شده و در صورت مشاهده مشکلات جدی ضمن پشتیبانی و پیگیری کارشناسان این نهاد اقدامات بعدی جهت درمان صورت خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: امروز خیرین زیادی در حوزه‌‌های مختلف مشغول به خدمت‌رسانی رایگان به عزیزان تحت حمایت هستند که از مهم‌ترین آن‌ها فعالیت‌های درمانی برای حفظ سلامتی جسمی و روانی محرومین است و در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مرکز نیکوکاری امام علی (ع) درصددیم ان‌شاءالله در آینده نزدیک خانواده‌های نیازمند از خدمات ارزنده‌ای از قبیل دندانپزشکی و... به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617686

مهمترین اخبار ایران و جهان: