نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 12:49

هیچ دشمنی یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما برای هر سناریوی آمادگی داریم و به جایگاهی از قدرت و بازدارندگی رسیده‌ایم که هیچ دشمنی یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار حمید خرمدل در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در دهدشت به بررسی وقایع ۱۳ آبان پرداخت و اظهار کرد: در سیزدهم آبان ۵۷ دانش‌آموزان زیادی با ضربات گلوله‌های منحوس به شهادت رسیدند و آبان ۵۸ ما ضربه محکمی به آمریکا زدیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که معتقد هستیم وعده امامت امت صادق است گفت: امروز رهبر ما وعده نصرت و شکوه اسلام بر دشمنان را می‌دهد و سرنگونی اسرائیل حتما محقق خواهد شد.

وی افزود: اگر ما مرگ بر آمریکا می‌گوییم به خاطر غزه نیست بلکه آمریکا شیطان بزرگ است و با هر انسان آزادی‌خواه مخالف است، هم‌چنین کودتاهای قبل و بعد از انقلاب، مدیریت رسانه‌های ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی و تحریم‌ها از اول انقلاب تا کنون کار آمریکا است.

خرمدل بیان کرد: قبل از انقلاب تمام مقدرات کشور در اختیار آمریکا بود و شاه این مملکت هیچ‌کاره و فقط یک عامل بود در کشور.

وی ادامه داد: وارد کردن اسرائیل به این سرزمین، عقب نگه داشتن مردم از علم و تشکیل سازمان مخوف ساواک که کسی جرات نفس کشیدن نداشت و هزاران نفر را شهید کردند هم کار آمریکا بود و به این دلیل مرگ بر آمریکا می‌گوییم.

سردار خرمدل گفت: این جنایت‌ها و خباثت‌ها هنوز ادامه دارد و عامل جنایات امروز در غزه آمریکا است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که ضربات اسرائیل در این جنگ قابل جبران نیست اظهار کرد: صهیونیزم با این حمله به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت و اگر رؤسای برخی کشورها به دیدار آن‌ها می‌روند از قدرت اسرائیل نیست بلکه برای همدردی می‌روند.

وی بیان کرد: سیستم نظامی اسرائیل از هم پاشیده شده و مردم فلسطین و محور مقاومت مصمم‌تر از گذشته طی طریق می‌کنند.

خرمدل گفت: حتی اگر غزه از بین برود اسرائیل نمی‌تواند جبران این شکست را بکند.

وی خاطرنشان کرد: امروز غزه بی‌دفاع است، هنر نیست زن و کودک را به شهادت برسانی، این‌ها از روی عصبانیت نمی‌دانند چه کاری انجام می‌دهند.

خرمدل عنوان کرد: در این جنگ، تمام عظمت پوشالی اسرائیل از بین خواهد رفت.

وی گفت: یکی از دستاوردهای حماس در این جنگ این است که همه دنیا علیه اسرائیل شده‌اند و حتی در فرانسه و انگلیس علیه آن‌ها شعار می‌دهند.

خرمدل افزود: این شعار و وعده بی‌پشتوانه نیست و ان‌شاءالله وعده امام امت محقق خواهد شد و اسرائیل زودتر از موعد ۲۵ ساله سقوط خواهد کرد.

وی گفت: امروز مردم جهان اسلام بیش از گذشته منسجم هستند و اگر روز موعد مقرر شود جمهوری اسلامی وارد میدان شود اسرائیل را شخم خواهد زد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: ما برای هر سناریویی آمادگی داریم و ایران اسلامی با رزمندگان مقتدر خود در جایگاهی از قدرت و بازدارندگی رسیده است که هیچ دشمنی یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی بیان کرد: اگر جمهوری اسلامی وارد میدان شود عاشورای حسینی را رقم خواهیم زد و صلح حسنی تکرار نخواهد شد.

خرمدل از شکوه مردم دهدشت در این راهپیمایی تشکر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560642

مهمترین اخبار ایران و جهان: