نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 16:51

چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان آغاز بکار کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در چهارمین نمایشگاه کتاب استان که همزمان با سی و یکمین هفته کتاب کشور برگزار شد، بیش از ۴ هزار عنوان کتاب با بیش از ۴۰ هزار جلد عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اعظم روانشاد امروز عصر در آئین افتتاح چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان، اظهار کرد: در چهارمین نمایشگاه کتاب استان که همزمان با سی و یکمین هفته کتاب کشور برگزار شد، بیش از ۴ هزار عنوان کتاب با بیش از ۴۰ هزار جلد عرضه شده است.

به گفته وی ۶۰ ناشر در چهارمین نمایشگاه کتاب استان حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: موسسه فرهنگی آوای خوش سراج با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری خرم‌آباد در برپایی نمایشگاه همکاری داشته‌اند.

به گفته روانشاد در این نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی و مذهبی، روانشناسی، ادبیات و شعر، داستان، رمان، زبان‌های خارجه، روانشناسی کودک، با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی عرضه خواهد شد.

وی بیان کرد: چهارمین نمایشگاه کتاب استان از ۲۴ آبان ماه تا ۲۰ آذر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: در کنار برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی رونمایی کتاب، نقد و بررسی کتاب‌های منتشر شده ناشران لرستانی را خواهیم داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573186

مهمترین اخبار ایران و جهان: