نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 15:09

ضرورت توجه به تربیت سیاسی دانش‌آموزان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: امروز تربیت سیاسی نیاز جامعه دانش‌آموزی است و باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن رضانیا ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش همدان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: غزه، مسئله جهان اسلام و بشریت است و امیدواریم مسلمانان مظلوم فلسطین از دست رژیم غاصب اسرائیل رهایی یابند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتخارآفرینی جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر هستیم افزود: جبهه مقاومت باعث افتخار اسلام شدند و در مقابل استعمارگرانی چون آمریکا نیروی چند ۱۰ هزار نفری عظیم تشکیل دادند و دل‌های ما با این نیروهاست که امیدواریم به زودی به پیروزی برسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان صورت گرفته که قابل تقدیر است عنوان کرد: در حوزه آزمون نهایی تشکیل کارگروه و آسیب‌شناسی و رفع نقاط ضعف در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه اتفاقات جدید در آزمون نهایی برای خانواده‌ها تشریح شود تا آنها نیز طبق برنامه‌ریزی پیش روند و سردرگم نشوند افزود: طرح‌ها و برنامه‌های جدید پرورشی آموزش و پرروش استان کاری ارزشمند است که حتما نتایجی را در ساماندهی برنامه‌های پرورشی خواهد داشت.

رضانیا با اشاره به اینکه امروز تربیت سیاسی نیاز جامعه دانش‌آموزی است خاطرنشان کرد: برخی از مفاهیم باید برجسته شوند و تربیت سیاسی مورد توجه باشد چراکه امروز در این حوزه ضربه‌هایی را می‌خوریم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نباید اوقات فراغت را به تابستان خلاصه کند و بقیه ایام مورد توجه باشد گفت: اثر راهیان نور را سال‌ها می‌بینیم و امسال راهیان پیشرفت امید نیز برگزار می‌شود چراکه نسل جوان ما باید از دستاوردهای انقلاب  بیشتر بدانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه برنامه راهیان پیشرفت امید در همدان پررنگ دیده شود عنوان کرد: رئیس جمهور ابتدای سال پویش مهر را مطرح کردند، این برنامه می‌تواند اثرات قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی کشور انتخابات است و برنامه‌های راهیان نور، راهیان پیشرفت و پویش مهر تحصیلی می‌تواند به آن کمک کند گفت: برای انتخابات نمایندگان مجلس از امروز طرح و برنامه داشته باشید و موضوع آگاه‌بخشی و حرکت به سمت اینکه حتما رای اولی‌ها دیده شود، مدنظر قرار گیرد.

رضانیا با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری فرهنگیان و دانش‌آموزان در انتخابات امسال باشیم و تمام دستگاه‌ها می‌توانند در حوزه انتخابات نیز ورود کنند افزود: ۱۳ آبان را در راستای انتخابات باید جدی گرفت و برای آن برنامه داشت.

پایان پیام/89026/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555442

مهمترین اخبار ایران و جهان: