نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 23:21

متلاشی شدن باند تبهکار حرفه‌ای با ۹۰ فقره سرقت در یزد

فرمانده انتظامی یزد از انهدام یک باند تبهکار حرفه ای با ۹۰ فقره انواع سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در پی شکایت‌های متعدد شهروندان مبنی بر چندین فقره سرقت احشام، موبایل قاپی و... در یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با تشکیل تیم‌های عملیاتی، اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با تحقیقات شبانه روزی رد پایی از یک باند حرفه‌ای سرقت به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس، مخفیگاه اعضای این باند سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی تعداد ۹ نفر از اعضای این باند تبهکاری و یک مالخر را که غیربومی هستند دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح (کلت) جنگی کشف و سه دستگاه خودرو سواری توقیف شد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به ۹۰ فقره سرقت احشام، قاپ زنی، موبایل قاپی، سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف کردند.

وی با بیان این‌که اعضای این باند تبهکاری به فروش ۳۰۰ راس دام سرقتی به مالخر اعتراف کرده اند خاطرنشان کرد: سارقان با پول سرقتی اقدام به خرید زمین کرده بودند که این موضوع نیز توسط ماموران در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: چنانچه افرادی مورد سرقت احشام یا موبایل قاپی قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان یزد مراجعه کنند تا نسبت به کشف اموال مسروقه اقدام شود.

سردار بهدانی فرد در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ باند سرقت توسط کارآگاهان توانمند پلیس آگاهی یزد شناسایی، انهدام و اعضای آن دستگیر شده اند و کشفیات خوبی در این زمینه به دست آمده است.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546986

مهمترین اخبار ایران و جهان: