نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 09:08

ترک فعل مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام گفت: زمین خواری یک‌ جرم سازمان یافته است و به دلیل ترک فعل برخی دستگاه‌های متولی رخ می‌دهد که با آنها برخورد جدی و قانونی می‌شود.

عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در بازدید از محله هفت تیر این شهر از برخورد جدی با زمین خواری در ایلام خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه افرادی سودجو به طور شبانه اقدام به زمین خواری و فروش املاک دولتی می کنند می بایست کشیک شبانه و بامدادی در ایلام افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا همواره پیگیر حقوق عامه مردم است، گفت: هر گونه تعرض به اراضی ملی و دولتی جرم است و با متخلفان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه زمین خواری یک جرم سازمان‌یافته است و به دلیل ترک فعل برخی دستگاه‌های متولی رخ می‌دهد، ادامه داد: در این خصوص تخلف و ترک فعل برخی از مدیران مشهود است که به آنها برخورد جدی و قانونی می شود.

بخشنده با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی کمیته صیانت از اراضی ملی شناسایی سرشبکه‌ ها و مقابله با زمین خواران است افزود: سازمان‌ های متولی موظفند افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی کرده اند را به دستگاه قضایی معرفی کنند تا برخورد قانونی با آن‌ها صورت گیرد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547142

مهمترین اخبار ایران و جهان: