نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 13:39

راهکار عجیب برای ترافیک سرای ایرانی؛ این قسمت نسخه تبلیغاتی

شاهراه اصلی بسته شد، لاینی برای تردد مشتریان سرای ایرانی اختصاص یافت. مردم در ترافیک گرفتار شدند، رئیس شورای شهر روش جدیدی برای رفع ترافیک سه راه افسریه عنوان کرد.

به گزارش فارس،  پنج شنبه، جمعه های ما را  نابود کردند. تمام کوچه پس کوچه های منتهی به سرای ایرانی قفل شده است. در جنوب تهران، ترافیک جاده چالوسی داریم؛ اگر یکی از اهالی محل کار اورژانسی داشته باشد باید چه کند؟ اینها بخشی از گله مندی مردم سه راه افسریه است.

سرای ایرانی در آذر سال جاری افتتاح شد. سرایی که روزی انبار چای بود، حالا به بن‌بست ترافیکی برای اهالی منطقه 15  تبدیل شده است.

در تهران مراکز خرید بزرگی ساخته شده و برای تعداد کمی از آنها دسترسی حمل ونقل عمومی مانند  مترو در نظر گرفته شده و این مشکل در اکثر نقاط شهر وجود دارد. سه راه افسریه از گذشته دارای مشکلات  ترافیکی بود و این روزها با راه‌اندازی سرای ایرانی که تبلیغاتش در شمال و  جنوب شهر زده شده، معابرش مسدود شده است. هرچند که شهردار منطقه 15  شیری مدعی است با راه‌اندازی این سرا «کمی بر حجم ترافیک» روزهای جمعه افزوده شده اما احمد صادقی عضو شورای شهر تهران می‌گوید «ترافیک شدید است و باید عارضه سنجی می شد.»

اعضای شورای شهر بارها در خصوص مشکلات پیش آمده در منطقه 15 تذکر داده و نامه ای برای شهرداری نوشتند. امروز 28 آذر 1402 هم  مهدی چمران رئیس شورای شهر  در خصوص ترافیک این محدوده گفت همیشه در آنجا ترافیک است اما حالا ترافیک آخر هفته ناراحت کننده؛  یکی از راه‌ها این است که در تبلیغات از مردم بخواهند از شنبه تا چهارشنبه به سرای ایرانی بروند و برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه از آنها دعوت نشود.

کارشناسان معتقدند که باید نمایشگاه‌ها و مکان‌های پرمخاطب از شهر خارج شوند و برای این منظور نمایشگاه شهر آفتاب در حاشیه تهران احداث شد؛ اما سال‌هاست این نمایشگاه که بیش از 4 برابر مساحت منطقه 15 است؛  تقریبا بلااستفاده باقی مانده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609286

مهمترین اخبار ایران و جهان: