نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 11:18

آزادراه شهید سلیمانی 3 سال آینده تکمیل خواهد شد

استاندار قم با تاکید بر ضرورت تامین اعتبار مورد نیاز دولتی برای پروژه آزادراه شهید سلیمانی گفت: این پروژه نقطه اتصال 17 استان است اما با محوریت قم درحال اجراست و بر اساس اعلام مجری پروژه، در صورت تامین اعتبار تا سه سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری صبح امروز در جلسه بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه عمرانی آزاد راه شهید سلیمانی، اظهار کرد: در این پروژه بخش خصوصی وظیفه خود را انجام داده و به تعهدات خود عمل کرده است. اما بخش دولتی بنا به مشکلاتی تا به امروز نتوانسته سهم خود را تامین کند.

وی افزود: واقعیت این است که وزیر دستور اجرای این پروژه را صادر کرده اما نمی‌دانیم چه مشکلاتی در زیر مجموعه وجود دارد که اقتدار اجرای این پروژه را از بین برده است.

استاندار قم تصریح کرد: این کار باعث می‌شود اعتماد بخش خصوصی به دولت کم‌رنگ شود به همین علت از مجموعه دولت تقاضا داریم نسبت به تعهدات خود به صورت ۱۰۰ درصد عمل کند.

آقامیری بیان کرد: متاسفانه دیوان سالاری اداری در کشور مانع اجرای برخی پروژه‌ها شده و امیدواریم معاون اجرایی رئیس جمهور مشکل دیوان سالاری اداری را در این پروژه حل کند.

وی اشاره کرد: این پروژه در استان قم اجرا می‌شود اما صرفا به قم ارتباط ندارد به طوری که نقطه اتصال ۱۷ استان است و اگر این پروژه به بهره‌برداری برسد بخش زیادی از مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود.

آقامیری گفت: توقع می‌رود امروز با حضور آقای منصوری در استان مشکلات این پروژه حل شده و دولت با قدرت‌تر از قبل در تکمیل این پروژه پای کار کار باشد.

وی در پایان مطرح کرد: به گفته مجری طرح این پروژه در صورت تامین اعتبارات ظرف مدت زمان ۳ سال آینده به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544886

مهمترین اخبار ایران و جهان: