نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 14:41

رژیم صهیونیستی قسی‌القلب‌ترین رژیم روی کره زمین است

امام جمعه موقت دهدشت گفت: رژیم صهیونیستی قسی‌القلب‌ترین رژیم روی کره زمین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته دهدشت، سالروز تاسیس بنیاد فرهنگی به فرمان حضرت امام(ره) را یادآور شد و اظهار کرد: این شورا برای این است که نفوذ اسلام را در همه جامعه مخصوصا در دانشگاه‌ها و مدارس پیاده کنند.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: وظیفه شورای انقلاب فرهنگی این است انسان‌های مومن و متخصص، اسلام‌شناسان و فرهنگیان متعهد و اسلام‌دوست و انقلاب‌خواه تربیت کند.

وی شهادت اولین شهید محراب آیت‌الله دستغیب را یادآور شد و گفت: شهدای محراب چون عمل به تقوا داشتند به امام علی(ع) اقتدا کردند.

حجت‌الاسلام تقوی با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: از ابتدای خلقت، صهیونیست‌ها مخالف خدا و پیامبر خدا بودند و قسی‌القلب‌ترین انسان‌ها روی کره زمین هستند.

وی ادامه داد که این کودک‌کشی اسرائیل مربوط به الان نیست و از همان زمانی که بمب و تانک نبود دست و پای کودکان را می‌برید و به کنار مادرهایشان می‌انداخت.

امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: این‌ها لعن شده هستند و این‌جا کشورهای عربی وظیفه خود در جنگ حماس را انجام ندادند و رفوزه شدند.

وی با بیان این‌که استکبار جهانی خیال می‌کند می‌تواند سنت لایتغیر الهی را تغییر دهد گفت: این سنت یعنی متدینین وارثان زمین هستند و این‌ها نمی‌دانند که مسلمانان این مسیر را به رهبری مقام عظمای ولایت تا پیروزی کامل مسلمانان ادامه خواهند داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597886

مهمترین اخبار ایران و جهان: