نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 14:51

ضرورت تشکیل جبهه رسانه‌ انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تشکیل جبهه رسانه‌ انقلاب اسلامی در استان، گفت: اگر این جبهه با حضور نیروهای انقلابی و دغدغه‌مند تشکیل شود و سازمان‌یافته حرکت کند، قطعا پیروز جنگ رسانه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احسان ربیعی صبح امروز در نشست فعالان رسانه‌ و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج،گفت: بسیج رسانه در سال جاری برنامه‌های متعدد و متنوعی را برنامه‌ریزی کرده که محوری‌ترین برنامه این سازمان تشکیل جبهه‌ رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم  قوی شدن جبهه رسانه انقلاب اسلامی و حل مشکلات موجود در رسانه، افزود: رسانه در حال حاضر دچار تشدد و تفرقه است اما اگر این جبهه با حضور نیروهای انقلابی و دغدغه‌مند تشکیل شود و سازمان‌یافته حرکت کند، قطعا پیروز جنگ رسانه‌ای است.

ربیعی با توجه به اهمیت جشنواره رسانه‌ای ابوذر، ادامه داد: سال گذشته ۲۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و در سال جاری با توجه به جنب و جوش اصحاب رسانه تعداد آثار روند افزایشی دارد و مهلت ارسال آثار نیز تا ۱۰ آذرماه تمدید شد و اختتامیه جشنواره نیز ۱۷ بهمن‌ماه است.

وی در پایان با اشاره به لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان، عنوان کرد: با وجود برنامه دشمنان در خصوص جنگ ترکیبی، شناختی، رسانه‌ای و ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد ملت، این سازمان با استفاده از فضای رسانه در طرح اردوهای راویان پیشرفت دستاوردها و ظرفیت‌های داخلی نظام جمهوری اسلامی را در عرصه تولید بیان می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585142

مهمترین اخبار ایران و جهان: