نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 10:08

پیام استاندار گلستان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

استاندار گلستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: تردیدی نیست که اگر حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود این جنایتکاران که در طول سه هفته بیش از ۴ هزار کودک را کشته اند، حتی یک هفته هم دوام نمی آورد و فاجعه غزه رقم‌ نمی‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

سابقه دشمنی استکبار جهانی به رهبری آمریکا با مردم ایران به پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی به آنجا برمی‌گردد، که آنها پس از کنار زدن انگلستان از صحنه استعمار در ایران، دولتی مستقل و مردمی را با کودتایی، سرکوب کردند.

آمریکا جنایتکار تلاش کرد با استفاده از ظرفیت ژنرال هایزر و با کودتایی حیثیت بر باد رفته خود را احیا کند اما دعوت امام خمینی (ره) از مردم نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد، اقدامی که امروز آنان می‌خواستند در غزه انجام دهند اما درایت امام خامنه‌ای مدظله العالی دستیابی به اهداف شومشان را ناکام گذاشت.

تردیدی نیست که اگر حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود این جنایتکاران که در طول سه هفته بیش از ۴ هزار کودک را کشته اند، حتی یک هفته هم دوام نمی آورد و فاجعه غزه رقم‌ نمی‌خورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و هم چنین سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، از عموم مردم شریف استان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت نموده، اعلام می‌دارم که بفرموده امام خامنه‌ای مدظله العالی بطور قطع پیروز این میدان مردم شریف غزه خواهند بود و با لطف و عنایت الهی بزودی شاهد نابودی کامل رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی خواهیم بود.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560286

مهمترین اخبار ایران و جهان: