نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 20:43

ووشوکار قهرمان جهان: جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی اقدامی غیر انسانی است

ووشوکار قهرمان جهان گفت: جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار کودکان و افراد غیرنظامی اقدامی غیرانسانی و به دور از شرافت است.

یوسف صبری، ووشوکار قهرمان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص حوادث اخیر فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمله رژیم منحوس صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار کودکان و زنان و غیرنظامیان مصداق بارز وحشی‌گری و خوی حیوانی این رژیم منحوس است.

وی افزود: مردم مظلوم فلسطین به کدامین گناه باید با چنین اقدام وحشیانه مواجه شده و شاهد قتل عام کودکان و جوانان مظلوم خود باشند.

این قهرمان ووشوکار با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: وظیفه تمامی ورزشکاران است که همراه و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم ایران در مقابل این وحشی‌گری رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستاده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت نشان دهند.

صبری در پایان با بیان اینکه ظلم هیچ گاه پایدار نیست، اظهار کرد: بنده هم همانند سایر همنوعان خود و مسلمانان جهان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می‌دارم و از جامعه جهانی انتظار می‌رود که در برابر این اقدامات بی‌رحمانه رژیم غاصب ایستادگی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542942

مهمترین اخبار ایران و جهان: