نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 12:39

۲۰ دستگاه اتوبوس به شهرداری‌های سمنان اختصاص یافت

استاندار سمنان گفت: از محل سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان سمنان، ۲۰ دستگاه اتوبوس برای تقویت خدمات شهرداری‌های استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان اظهار کرد: ارتباط دوسویه و قوی بین شهرداری‌ها و سازمان همیاری شهرداری‌های استان مکمل و تقویت‌کننده اقدامات و توان عملیاتی شهرداری‌های استان است.

وی تصریح کرد: شهرداری‌های استان سمنان باید در راستای تقویت عملکرد خود دنبال ایجاد منابع مالی پایدار و تأمین مالی مطلوب و خودکفایی باشند.

استاندار سمنان اضافه کرد: کارها و اقدامات خوبی توسط شهرداری‌های استان سمنان در حوزه عمرانی، فرهنگی، نشاط اجتماعی و اقتصادی شکل گرفت که جای تقدیر دارد.

هاشمی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان اولویت واگذاری پروژه‌هایی که از لحاظ قانونی منعی ندارد، را به شهرداری‌های استان اختصاص دهد.

وی ادامه داد: ظرفیت اعتباری بسیار مطلوبی در کشور در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار دارد که می‌طلبد سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر از این بخش، ارتباطات خود را با مرکز تقویت کند.

استاندار سمنان ادامه داد: از محل سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان سمنان، ۲۰ دستگاه اتوبوس برای تقویت خدمات شهرداری‌های استان اختصاص یافت که نیاز است در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین، این مهم اطلاع‌رسانی شود.

هاشمی بیان کرد: نیاز است تا شهرداری‌های استان سمنان برنامه‌ریزی ویژه‌ای را به‌منظور تحقق مشارکت حداکثری در امر انتخابات پیش رو تدبیر کنند.

وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر در غزه گفت: صهیونیست‌ها با روحیه حیوانی خود، بیمارستانی که از منظر همه سازمان‌های بین‌المللی جزو نقاط ممنوعه است، را بمباران کرده و صدها تن از زنان و کودکان را به شهادت رساندند و انتظاری بیش از این جنایت‌ها از این رژیم حیوانی نمی‌رود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542186

مهمترین اخبار ایران و جهان: