نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 08:55

ایران جام ملت ها را از کی روش می گیرد؟

تیم ملی ایران در مصاف با قطر. به بردی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با قطر با ۴ گل پیروز شد و عنوان قهرمانی تورنمنت اردن را بدست آورد.

قهرمانی در چنین تورنمنت‌هایی اهمیت بازی های رسمی را ندارد اما به هر حال برای قلعه نویی و شاگردانش پیروزی مقابل کی‌روش حائز اهمیت بود. تیم ما در نیمه اول هیچ گلی به ثمر نرساند و بازی خوبی هم انجام نداد اما در نیمه دوم ناگهان توپخانه ملی پوشان راه افتاد و آنها بارها بارها دروازه قطر را باز کردند.

به نظر می رسد مشکل تیم‌های کارلوس کی روش همچنان پابرجاست و شاگردان او وقتی گل اول را دریافت می کنند، گل‌های بعدی را هم دریافت می کنند.

این آخرین فیفا دی برای تیم ملی بود و حالا تا ۲۵ آبان که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف هنگ کنگ می‌رویم، دیدار دیگری را در پیش نداریم.

شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه دوم فوتبال روانی را ارائه دادند و با سانتر از جناحین توانستند ۴ بار دروازه قطر را باز کنند. در واقع قطری‌ها که بازی سنگینی مقابل عراق پشت سر گذاشته بودند، در نیمه دوم کم آوردند و شاید اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد گل‌های بیشتری را هم دریافت می‌کردند.

با این شکست حتی این احتمال وجود دارد که کی‌روش موقعیت خود را در تیم ملی قطر از دست بدهد و در جام ملت‌ها روی نیمکت این تیم نباشد، با این حال باید دید فدراسیون فوتبال قطر چه تصمیمی می‌گیرد؟

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541786

مهمترین اخبار ایران و جهان: