نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 13:04

بانیِ لبخندِ کودکان با پویش «مهمان من باش» / مهمان من باش اینبار برای لوپتو

مسؤول شبکه اکران مردمی فیلم عمار گفت: جشنواره فیلم عمار در راستای گسترش عدالت فرهنگی اقدام به راه‌اندازی مجدد پویش فرهنگی «مهمان من باش» کرده‌است که در آن تأمین هزینه بلیت تماشای انیمیشن لوپتو در مناطق کم برخوردار و فاقد سینما با انفاق فرهنگی مخاطبان و علاقه‌مندان میسر می‌شود.

 محمدجواد حاجیان مسؤول شبکه اکران‌مردمی فیلم عمار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این دوره از پویش «مهمان من باش» انیمیشن سینمایی لوپتو برای رده سنی کودک و نوجوان مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هدف از این پویش تأمین هزینه بلیت تماشای انیمیشن لوپتو در مناطق کم برخوردار و فاقد سینما و اکرانی رایگان برای کودکان این مناطق ، با انفاق فرهنگی مخاطبان و علاقه‌مندان است.

 حاجیان تشریح کرد: این پویش در ادوار قبلی با فیلم‌های "دیدن این فیلم جرم است" "دیوارکش" "موقعیت مهدی" با همکاری و مشارکت مردم به خوبی درخشید و موفقیت آمیز بود و بازخوردهای خوبی را دریافت کرد.

مسؤول شبکه اکران مردمی فیلم عمار خاطر نشان کرد: امید است در این دوره نیز با کمک‌های مردم شریف و هنر دوست ملت ایران تعداد زیادی از کودکان مناطق محروم و فاقد سینما پای انیمشین شاد و طنز "لوپتو" نشینند‌.

 وی افزود: هزینه موردنیاز اکران این اثر برای هر نفر ۱۰ هزار تومان است که علاقه‌مندان برای شریک شدن در این امر نیک و خداپسندانه می‌توانند از طریق لینک ekranmardomi.ir/Guest/movie/Loupetoo نسبت به پرداخت نذر فرهنگی خود اقدام نمایند.

پایان پیام/۶۳۱۳۸/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114086

مهمترین اخبار ایران و جهان: