نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 09:19

کتاب های درسی باید پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشد

اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در تالیف کتاب های درسی باید به امر بسترسازی برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی فرد شامگاه سه شنبه در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: اولویت در آموزش و پرورش، معلم است و می‌بایست در این خصوص تمام تلاش خود را برای ارتقای شاخص نیروی انسانی و بسترسازی برای توانمند کردن معلمان برای اجرای برنامه‌های تحولی حوزه تعلیم و تربیت به کار بست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های تبیینی در سطح آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۵ هزار جلسه تبیینی در سطح مدارس استان در راستای تحقق جهاد تبیین برگزار شده که به حمدالله بازخوردهای خوبی در این خصوص دریافت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه در تألیف کتب درسی می‌بایست به بحث پاسخگویی به شبهات توجه ویژه ای شود، تصریح کرد: در کتب درسی دینی در سطح مدارس می‌بایست باید به امر بسترسازی برای پاسخگویی به شبهات توجه ویژه ای شود.

وی در پایان گفت: مهمترین اولویت در آموزش و پرورش معلم است و می‌بایست از همه ظرفیت‌ها برای تکریم معلم و تجلیل از مقام معلمان بهره برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184886

مهمترین اخبار ایران و جهان: