نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 12:18

زیاد النخاله: رژیم صهیونیستی در محاصره ده‌ها هزار موشک مقاومت است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ده ها هزار موشک مقاومت در نوار غزه و لبنان دشمن صهیونیستی را احاطه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با رسانه‌های عراقی در حاشیه سفر به این کشور تاکید کرد که ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری در یک نبرد همه جانبه و فراگیر با دشمن صهیونیستی قرار دارد.

النخاله اظهار داشت که تشدید مقاومت در کرانه باختری تهدیدی مستقیم برای امنیت رژیم اشغالگر صهیونیستی است. وی اشاره کرد که دشمن صهیونیستی دریافته که موازنه قدرت به سبب بازدارندگی ایجاد شده توسط مقاومت کاملا برقرار شده است.

وی تصریح کرد که مقاومت در کرانه باختری و غزه و دیگر جریان های مقاومت در منطقه موفق به ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی شدند.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد که محور مقاومت علاوه بر ایجاد بازدارندگی مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارند و این رژیم در محاصره ده‌ها هزار موشک مقاومت قرار گرفته است.

زیاد النخاله در خصوص توافق ایران و عربستان هم گفت که این توافق پیام مهمی برای کشورهایی است که در تقلا برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند.

النخاله تاکید کرد که امیدواریم عربستان راه درست را در پیش گرفته و از پروژه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و سیاست های آمریکا که با کشورهای عربی دشمنی می کند، دور شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155142

مهمترین اخبار ایران و جهان: