نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 14:05

مسیر تمدن نوین اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر فراهم می‌شود

بوشهر- معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: مسیر تمدن نوین اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی صبح یکشنبه در نشست امام جمعه بوشهر با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان اظهار داشت: امروز نشست دانشگاهیان استان بوشهر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر برگزار شد و شاهد طرح مسائل بسیار مهمی بودیم.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سال گذشته در دانشگاه‌ها و در کوران حوادث سال گذشته با حمایت هیئت رئیسه دانشگاه‌های استان محقق شد، طرح حامیم بود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امیدوارم که همه ما بتوانیم گامی رو به جلو در مسیر تمدن نوین اسلامی و در مسیر اینکه دانشگاه‌های ما، دانشگاه‌هایی مبتنی بر اندیشه، علم، دانش و حرکت به سمت تبیین و مطرح شدن فرامین مقام معظم رهبری که همان فرامین حقه قرآن و اهل بیت (ع) است، داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: هیئت رئیسه و اساتید دانشگاه‌های استان بوشهر در سال گذشته تلاش کردند تا فضای دانشگاه مبتنی بر دانش، فرهنگ و اندیشه رقم بزنند که تا حد خوبی این مهم انجام شد.

در ابتدای این دیدار مسئولان، اساتید و دانشجویان به بیان راهکارهای خود در حوزه آموزش عالی و سایر حوزه‌های اجتماعی و … استان پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153186

مهمترین اخبار ایران و جهان: