نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 12:45

پیشرفت ۶۰ درصدی پایگاه امداد و نجات قهستان شهرستان درمیان

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان گفت: پایگاه امداد و‌ نجات بین شهری قهستان این شهرستان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار بوده که در آینده ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محسن حسین زاده، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان امروز در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پایگاه امداد و‌ نجات بین شهری قهستان که با حضور فرماندار درمیان و جمعی از مسئولان ادارات خدمت رسان انجام شد اظهارداشت: این پروژه با زیربنای ۲۱۸ متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع و با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه تاکنون در راستای احداث این پروژه بیش از یک میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین هزینه شده است، افزود: پیش بینی می شود عملیات اجرایی طرح طی آینده ای نزدیک به اتمام برسد.

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به اهمیت فعالیت پایگاه های امداد و نجات، بیان کرد: ایجاد پایگاه های امداد و‌ نجات تضمینی برای سلامت شهروندان و مسافران خواهد بود تا در صورت بروز هر گونه حادثه در کمترین زمان ممکن خدمات امداد و نجات به حادثه دیدگان ارائه شود.

حسین زاده با بیان اینکه با فعالیت این پایگاه ارائه خدمات به کاربردان جاده ای که نیازمند خدمات امدادی باشند، بسیار مطلوب تر خواهد بود، اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای امدادی و نجاتگران به لحاظ جسمی و علمی از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند که این امر در بهبود روند امدادرسانی ها نقش بسزایی ایفا می کند.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157542

مهمترین اخبار ایران و جهان: