نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:52

روز قدس خاری در چشم استکبار و موجب همگرایی مسلمانان است

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: روز قدس خاری در چشم استکبار و موجب همگرایی مسلمانان است.

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر هوشمندانه و وحی گونه امام راحل (ره) به نام روز قدس نامگذاری شد که خاری در چشم استکبار و رژیم غاصب و کودکش صهیونیست است و موجب وحدت و همگرایی امت مسلمین در طول سالیان شده است.

وی افزود: هر سال شاهد رشد روز افزون فرهنگ مبارزه با غصب و استکبار از طرف مسلمانان ایران عزیز اسلامی، عالم اسلام و حتی سراسر جهان هستیم و این موضوع موجب صدور مفهوم مبارزه با ظلم و استثمار در ملت‌ها حتی در بدنه سایر اقشار مختلف دنیا از اقوام، ادیان، مرام‌ها و مسلک‌های مختلف شده است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: یکی از عناصری که ایران در انقلاب اسلامی موفق به صدور آن شد بحث مبارزه با اسرائیل بود که حتی در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دهه چهل هم این گفتمان بزرگ مبارزه با اسرائیل تشکیل شده بود آن هم در شرایطی که از عِده و عُده زیادی برخوردار نبودند.

وی گفت: امروز ما از برکات حرکت الهی حضرت امام بهره مندیم و امیدواریم که این حرکت با پیش‌بینی مقام معظم رهبری موجب اضمحلال رژیم غاصب صهیونیست شود و انشالله مصادف با ظهور امام زمان (عج) مصادف قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145086

مهمترین اخبار ایران و جهان: