نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 11:25

استاندار گلستان سالروز تشکیل سپاه را تبریک گفت

گرگان- استاندار گلستان با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبزپوشان ولایت مدار سپاه به ویژه سپاه نینوا گلستان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

در پیام استاندار گلستان که با آیه شریفه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوة» آغاز شده، آمده است: جمهوری اسلامی ایران صلابت و اقتدار خود را مرهون رهبری عالمانه و داهیانه امامین انقلاب و همراهی مردان و زنانی است که عاشقانه و خالصانه در مسیر آن حرکت کرده اند.

در این پیام چنین بیان شده: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب آن را غرس کردند و امام خامنه ای مدظله العالی آن را فرزند انقلاب و مظهر اقتدار نامیدند و فرمایش کردند: سپاه تربیت شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب هم حق دارد.

زنگانه در این پیام گفت: تردیدی نیست که حضور پاسداران سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب اعم از جنگ تحمیلی، نبرد اقتصادی، جنگ نرم، شبیخون‌های فرهنگی و اقتصادی، عمران و سازندگی، عرصه موشکی و هوا فضا در کنار مردم فهیم و بصیر، زمینه گذر از گردنه‌های سخت را فراهم آورده است.

زنگانه در پیامش اظهار کرد: در واقع یکی از بزرگترین دغدغه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با این نظام و انقلاب، سپاه پاسداران بوده و هست که خوشبختانه هر روز به حول و قوه الهی قدرتمند تر شده و توانسته است همچون دژی مستحکم در مقابل توطئه‌های استکبار و ایادی آن ایستادگی کند.

در پایان پیام استاندار گلستان چنین آمده است: اینجانب دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران و همزمانی آن با عید سعید فطر را به تمامی سبز پوشان ولایتمدار سپاه خصوصاً پاسداران شریف و غیور سپاه نینوای گلستان تبریک عرض می‌ کنم و بر این باور هستم که با همراهی این عزیزان می‌توانیم حرکت در مسیر رشد و پیشرفت گلستان را تسریع کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1164142

مهمترین اخبار ایران و جهان: