نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:06

زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است

قزوین- امام جمعه قزوین با بیان اینکه پیروزی مردم مسلمان و فلسطین مظلوم نزدیک است، گفت: زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به راهپیمایی با شکوه مردم قزوین در روز قدس اظهار کرد: این حضور ماندگار موجب وحشت دشمنان مخصوصاً رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: حضور با شکوه جهان اسلام و ملت ایران در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه ترس را در دشمنان اسلام زیاد می‌کند، امید و نشاط را نسبت به آینده در دل همه مسلمانانمخصوصاً مبارزان مقاومت اسلامی افزایش خواهد داد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه روزی شعار آزادسازی کربلا و عتبات مقدسه را از دست استکبار سر دادیم و برای آن تلاش کردیم، ادامه داد: امروز نیز در آستانه آزادسازی قدس از دست نظام سلطه و صهیونیسم هستیم.

وی با بیان اینکه پیروزی مردم مسلمان و فلسطین مظلوم نزدیک است، گفت: زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز حمله هوایی آمریکا به لیبی در سال ۱۳۶۵ ادامه داد: آمریکا خیلی ماهرانه ابتدا لیبی را خلع صلاح و تأسیسات و امکانات سلاحی و اتمی آنها را نابود کرد و سپس به آن کشور حمله کرد.

در همه زمینه‌ها باید قوی شویم

وی با اشاره به آیه ۱۰۲ سوره نساء بیان کرد: اگر دولت و مسئولین لیبی به قران توجه داشتند هیچگاه خود را در برابر مستکبرین عالم خلع سلاح نمی‌کردند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه برخی‌ها همین خواب را برای جمهوری اسلامی دیده بودند، اضافه کرد: این عده همیشه بیان می‌کنند که مگر فلان کشور که پیشرفت کرد مگر اسلحه داشت که به پیشرفت رسید در حالی که نمی‌دانستند آن کشورها زیر سلطه آمریکا هستند و اختیاری از خود ندارند.

وی تاکید کرد: قوی شدن و مسلح شدن از فرمایشات خداوند و تاکید قران است و همه باید تلاش کنیم در برابر دشمن در همه زمینه‌ها مقاوم و محکم باشیم.

آیت الله عابدینی در پایان یادآور شد: امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند چرا که ما هوشمندانه خودمان را قدرتمند نگه داشته‌ایم و هر روز خبرهای ساخت سلاح‌های پیشرفته‌تر را می‌شنویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148086

مهمترین اخبار ایران و جهان: